14/10/11

Triatló Sprint Vilanova 2.011

Diumenge passat vaig participar en el meu primer triató, celebrat a Vilanova i la Geltrú. El dissabte vam quedar tots els integrants del Triatló Vilanova per fer la foto de club davant del Pasífae. Diumenge, a les 9h sortien els No federats, entre ells el meu amic Betto. A les 10h, dones, V2, V3 i cadets, i finalment, a les 11h tota la resta de federats.

Moments abans de la sortida, els típics nervis i sobretot molt respecte al mar, era la primera vegada que entrava a l'aigua amb més de 500 tius a saco.

Em vaig situar al final, per evitar molts cops i per intentar anar al meu ritme. Els 750 mts es fan fer bastant llargs i al pas de boia em vaig endur més d'un cop. Al sortir de l'aigua vaig reconèixer molts amics i familiars que havien vingut a animar-me.
Segment natació + T1: 17'48'' (posició 491)

El segment de bici va anar força bé, encara que en cap moment vaig poder rodar en grup, al sortir dels últims a l'aigua, vaig tenir que anar passant ciclistes per intentar agafar la roda d'algun grup. Vaig disfrutar molt, i més, cada vegada que passava per davant dels meus, ovació!!!!
Segment bici + T2: 37'32'' (31,97 km/h) (posició 256).

Ara tocava córrer, i efectivament, les cames no semblen teves quant deixes la bici i intentes començar a córrer. Poc a poc vaig anar agafant ritme i a l'última volta vaig acabar en molt bones sensacions.
Segment carrera a peu: 18'06'' (posició 213).

Temps final: 1h13'26'' (posició 325/717)

Del Vilanova, vam participar 21 membres.
En resum, m'ho vaig passar molt bé, i dels tres esports he de millorar en tots, però sobretot en la natació.










No hay comentarios: