27/11/07

84 Jean Bouin (2)


El que malament comença..... bé acaba!! El dia no va començar gaire bé degut a un incident amb un corredor. Vam impactar de front un contra l'altre quan ell anava cap a la línea de sortida i jo a deixar-li la samarreta de màniga llarga a la Laura. L'impacte va ser duríssim. Ell va caure al terra com un sac i el meu nas va començar a rajar sang. Tot això a 10' minuts de la sortida de la Cursa. Hem van atendre els del SEM i l'hemorràgia es va parar de cop. Mig estabornit hem vaig dirigir cap a la sortida, juntament amb el Sergio, i ens vam col·locar dels últims. Jo que volia sortir davant....


Bé, el primer km hem vaig dedicar a esquivar gent i a veure com el Sergio s'escapava cap endevant. Una cop a la Gran Via, vaig començar a agafar un bon ritme que no vaig deixar fins el Passeig de Sant Joan. Allà, km.5 aproximadament, vaig anar a roda d'un corredor que portava el ritme que més m'interesava (4:20 - 4:25 m/km). L'últim tram va ser força dur, el carrer Lleida trenca el ritme. Els últims metres de la cursa son de baixada i son boníssims per esprintar al màxim. Passo per la línea de meta en un temps de 44:12, a 4:25 m/km. Alegria inmensa! He baixat més de 2 minuts la meva marca. Objectiu assolit!!!


El Sergio tancava la seva primera participació en una Cursa de 10 km amb un temps boníssim: 40:21, com es nota que es triatleta...


A partir d'ara el meu objectiu és preparar-me per la Mitja Marató de Barcelona (Febrer'08), amb alguna Cursa de 10 Km. pel camí, com la Sant Silvestre i la del Barri de Sant Antoni de Barcelona. L'objectiu en temps estarà entre 1h 40m - 1h 50m.

No hay comentarios: