19/12/07

Crònica Mitja Marató VNG '07

Dia molt fred a Vilanova, temperatura molt baixa i primers dubtes: Màniga curta? O potser, màniga llarga? Malles? Pantaló curt? I el principal dubte... a quin ritme he d'anar? Amb pocs minuts d'escalfament, vaig cap a la sortida situada a la Ronda Ibèrica, juntament amb el Sergio i un company seu, del Club Triatló de Gavà. Tret de sortida i a per la 1ª Mitja de la meva vida, a pels meus primers 21,097 Km!!!

Els primers 5 kms son per un Polígon Industrial i tota la Ronda Europa de baixada fins arribar a la zona marítima. En aquest primer parcial (5 Kms) hem sento perfectament i marco un crono de 23'25'' (4'41'' km).

El segon parcial (23'52'' a 4'46'' el km), dues voltes i 1/2 al Passeig Marítim i forta pujada per la Rambla de la Pau. Les sensacions fins ara son molt bones. Passo pels 10 Kms en un temps de 47'17'' (4'43'' km). Vaig bé per baixar de 1h45'.

El tercer tram de la Mitja és molt dur (25'03'' a 5'01'' el km). El recorregut passa per alguns carrers típics de la ciutat fins que arribem a la Carretera de Cubelles, amb uns tobogans importants i sobretot una recta d'anada i tornada força dura. Veig al Sergio i al Dani Roig de Runnersworld, ells van molt bé. És en aquest parcial on he quedat amb la Laura. Des de lluny ja la veig. També està l'Amparo, el Xavi, la Paula, la Cristina i el Javi. Els seus ànims hem donan molta força. La Laura fa la foto que després penjo en cada crònica del Blog, sort en tinc d'ella!.. i de Fotoinstant! Marco un temps als 15 km de 1h 12'20'' (4'49''km).

L'últim tram, del 15 al 20, és el més dur per la fatiga acumulada (26'00'' a 5'12'' el km). El 15 i el 16 passan bé, però a partir del 17 hem quedo fos. Tinc moltes ganes d'arribar, però cada km és més dur que l'altre. Aquest parcial és el pitjor de tots, marco 1h 38'05'' (4'54'').

Només queda 1,097 km, i en semblan 5. La Ronda Ibèrica dóna pas a les pistes d'atletisme, estic només a 200 metres de meta, queda una sola corva i l'objectiu de baixar d'1h 45', en la meva 1ª Mitja Marató, és a punt de fer-se realitat. Passo per la línea de meta en un temps final de: 1h 44'28'' (4'57'' km)




1 comentario:

D dijo...

Enhorabona per la primera mitja marató.

La següent serà millor. T'ho dic per experiència: 21 km no són res, i menys amb cotxe.