13/12/07

Mitja Marató de Vilanova


En principi tenia decidit participar, per primera vegada, en una Mitja durant el mes de febrer del 2008 a Barcelona. Però ahir vaig rebre una trucada d'en Sergio comentant-me que ell la faria amb 2 companys del Club de Triatló de Gavà. Diuen que aniran a 5' el km, en plan entreno, però no s'ho creuen ni ells. Quan comenci la cursa els hi sortirà l'esperit animal que porten dintre i de 4'20" el km no baixaran ni de conya.


Tractant-se de Vilanova, que és on visc, no he pogut dir que no. Així doncs, diumenge a les 10 del matí faré la meva 1ª Mitja... 21,097 Km.
Estic dubtant sobre quin ritme és el més adient per la meva forma física, mai he corregut més de 14-15 km, però tenint en compte l'última marca en 10,000 (44'12'' a la Jean Bouin), entre 1h41' i 1h46' estaria força content. Això suposa un ritme entre 4'48 - 5' el km. Crec que ho decidiré just abans de la sortida, en funció de l'escalfament i de les sensacions que tingui.
Reconec un cert neguit, tinc ganes que sigui diumenge!
Vull donar les gràcies a la Organització de la Mitja de Vilanova per proporcionar-me un dorsal a última hora.
Els parcials que intentaré seguir son:
Km.5 24'30''
Km.10 49'00''
Km.15 1h 13'30''
Km.20 1h 38'00''

No hay comentarios: